22.2.13

Ko prvič zadiši po pomladi

Ko sem danes zjutraj prvič stopila iz hiše, me je pozdravil osvežujoč vonj po pomladi, ki me vedno napolni z energijo. Ptice so pele pomladni napev, ki je bolj poskočen in vesel od zimskega, in poje o ljubezni. Če to ni lep začetek dneva...

Malo kasneje sem se, kot po navadi, sprehodila okoli hiše, da obiščem in pozdravim vse svoje rastline. To kar sem našla, me je nadvse razveselilo!

Vse moje vrtnice imajo več popkov kot jih lahko preštejem.


Moje borovnice in paprike cvetijo kot za stavo. Dve vrsti lepih, belih cvetov, prav tako različni kot so različni plodovi, ki bodo zrasli iz njih:

Ananas poganja nove liste...


Banana mi to zimo ni pomrznila in odpira nov list...


Maline, ki sem jih pred kratkim porezala do tal, rastejo kot ponorele:


Pred nekaj tedni posejani petršilj raste hitreje kot ga lahko porabim:


Potem sem se pa ozrla v nebo in občudovala drevesne krošnje, ki spet postajajo (olivno) zelene:


Nazadnje sem pa ob robu gozda odkrila tole lepotičko, ki jo je ravno obiskal metuljček. To je samo ena od avtohtonih cvetlic, ki rastejo na Floridi in me vsako spomlad razveseljujejo, ko se prikažejo iz zemlje (mivke!) vse naokrog, ena tu, druga tam, v pisanih barvah.


Upam da tudi pri vas že malo diši po pomladi... :)



Ni komentarjev:

Google