16.5.13

Mesto Charleston, West Virginia

Nekaj dni sem preživela nekaj dni v zvezni državi Zahodna Virdžinija (West Virginia), katere vzdevek je "Wild and Beautiful" (divja in lepa), ker ima veliko hribov, planin, gozdov in nedotaknjene narave. 

 Po dobrih 8oo miljah vožnje z avtom (1307 kilometrov) sem prispela v prestolnico in največje mesto te zvezne države, Čarlston (Charleston), poznano po svoji vladni palači (State Capitol) z zlato kupolo, ki je vidna daleč naokoli, in lepih nabrežij ob rekah Elk in Kanawha.

Avtor vseh fotografij v tem clanku: © Daria 2013


   
Foto zgoraj: Vladna palača (State Caspitol) z zlato kupolo, zgrajena leta 1932 v mestu Charleston, WV


Večino časa, ki sem ga prebila v Charlestonu je deževalo in reka Kanawha je bila zelo narasla in temu primerno umazana. Vseeno pa je sonce prikukalo izza oblakov dovolj pogosto in za dovolj dolgo, da mi je uspelo narediti nekaj dobrih posnetkov v mestu in po okoliških parkih. Čeprav je voda reke zgledala motna od preobilnega dežja, je pogled nanjo in na njena pred kratkim ozelenela obrežja še vseeno bil izjemno lep.


Foto zgoraj: Narasla reka Kanawha


Vsako potovanje proti severu mi je v veliko zadovoljstvo. Najbolj me po navadi navduši vegetacija, ki je drugačna od te na Floridi. Potem pa po parkih, zelenicah in travnikih odkrivam in fotografiram cvetlice, ki sem jih navajena iz Slovenije. Tudi s te zadnje poti imam nekaj posnetkov, ki so mi še posebej pri srcu.
























V sredo zvečer je v novem športnem baru Adelphia Sports Bar & Grille v centru mesta igral ansambel "The Carpenter Ants" in tudi njih sem morala poslikati, ker je njihovo igranje in petje bilo res dobro.



Foto zgoraj: The Carpenter Ants



Foto zgoraj: Ansambel The Carpenter Ants z gostom - Bob Kravos na klavirski harmoniki





Ni komentarjev:

Google