22.4.13

Cvetovi za srečo

Na območju Centralne Floride so cvetoče rastline prisotne skozi vse leto, kar se meni zdi pravo razkošje. Danes zjutraj sem najprej opazila dva velika nova cveta na moji beli vrtnici. Ti vedno tudi dišijo nebeško lepo!



Elegantni beli cvetovi pa niso bili edino presenečenje, ki me je razveselilo. Mojo pozornost so kmalu pritegnili sončno rumeni cvetovi kaktusov "prickly pear," ki rastejo v gozdu za hišo. Že nekaj let niso cveteli. Po moje je bilo zadnjih nekaj pomladi presuhih, letos pa imamo kar nekaj dežja.



Ti prekrasni rumeni cvetovi se odprejo le za nekaj ur, po navadi zjutraj, kmalu po sončnem vzhodu. Nemalokrat se mi zgodi, da odkrijem napol ovenele cvetove popoldan, potem mi je pa žal, da jih nisem odkrila nekaj ur poprej, v času (po)polne lepote, s fotoaparatom pri roki.



In ti bahavi cvetovi so le eni izmed preprostih stvari ki me osrečujejo in znova in znova pričarajo nasmeh na moja lica... :)



Ni komentarjev:

Google